دو مدل لباس عروسی پرونویا

قول داده بودم تمام این هفته را به معرفی مدلهای دیگری از کلکسیون پاییزه پرونویا اختصاص بدهم.

خوشبختانه در هفته ای که گذشت بسیاری از مزونها و فشن ها کلکسیون پاییزی خود را معرفی کردند.

برای همین با دست پر تری آمده ایم. از جمله : لباس عروس پرونویا از کلکسیون پاییزی

الف:

لباس عروس پرونویا مدل آناند از کلکسیون پاییز 2010 (اندازه 1500x 2000) برای تصویر بزرگ روی عکس کلیک کنید.

لباس عروس پرونوویا

توضیحات:

این لباس از سایز 4 تا 28 موجود است. رنگ : عاجی

آیا میتوانید برای ایران سفارش بدهید؟ بله!  در صورت تمایل پیام بگذارید.

ب:

لباس عروس پرونوویا – مدل تاپیزکلکسیون پاییز 2010

لباس عروس پرونویا

لباس عروس پرونویا

توضیحات : لباس عروس پرونویا مدل تاپیز 2010 _
رنگ : عاجی
سایز 4 تا 28  _  نکته : این مدل لباس عروس به همراه تور کد V2007  ارایه می گردد.

بعدا تور های سر عروس را جدا گانه معرفی می کنیم.

دسته : لباس عروس  تور عروس لباس عروس پرونویا ایران شیراز تهران اصفهان . مدلهای لباس عروس پاییز 2011 از مزون پرونویا

6 responses to this post.

  1. kheili ali bod. khaste nabashi golam.be manam besar.fadattttttttttttttttttttttt

    پاسخ

  2. با سلام
    ا اميدوارم سيد بوده و اين عيد سعيد مسلمانان شيعه را كه تبريك مي گويم به شما هموطن خوبم كه شايد سيد باشد تبريكم دو چندان شود
    بسيار عكسهاي زيبايي بود بخصوص كه من بعد از چندين وقت توانستم ببينم

    با سپاس

    پاسخ

  3. Posted by بلتتذ on دسامبر 5, 2010 at 11:55 ق.ظ.

    just good

    پاسخ

  4. Posted by افشاری on ژانویه 11, 2011 at 2:05 ب.ظ.

    با سلام
    بسیار زیبا بود و عالی
    امیدوارم موفق باشید

    پاسخ

  5. سایت عالی دارید. خیلی خوشم اومد.مخصوصا ژورنالاتون.لطفا بازم بذارید
    مرسی
    من 5 ماه دیگه عروسیمه

    پاسخ

  6. Posted by asal on جون 14, 2011 at 1:34 ب.ظ.

    سلام من 4 ماه تا عروسیم وقت دارم .قدم 156 سانت وزن 51 کیلو،همسرمن قد بلندی داره میخواستم بدونم چه لباسی رو انتخاب کنم بهتره، ضمن اینکه خود من لباسهای گیپور و تنگ خیلی دوست دارم سپاسگزارم لطفا من رو راهنمائی کنید.راستی مدلهایی که گذاشتین بسیار زیباست

    پاسخ

بیان دیدگاه